Dit concept bleek een gat in de markt! Destijds kwamen de zogenoemde ‘exchange students’ letterlijk met hun rugzak aan, zonder echt te weten hoe zij aan woonruimte, laat staan werk, konden komen. Vanuit deze gedachte is de organisatie naast ‘housing’ zich verder gaan richten op uitzenden. Zo ontstond Students for Students | Uitzenden. Waar de studentenuitzendbureaus nu niet meer te missen zijn op de arbeidsmarkt, was Students for Students in 1995 een uitzondering op de regel. De organisatie groeide gestaag en bestond 23 jaar later nog onder dezelfde noemer.
In de nazomer van 2018 werd het merk in een nieuwe jasje gestoken. De doelgroep was inmiddels langzaam verschoven van ‘studenten en starters’ naar young professionals en aanstormend talent. Een iets andere doelgroep, dezelfde werkwijze en de expertise van een jong en ambitieus team. Oftewel young & ambitious; de nieuwe naam van ons label! Young & ambitious richt zich niet op een specifieke branche maar wel op deze specifieke doelgroep, de young professional. Onze jonge ambitieuze recruiters spreken de taal van de young professionals waar uw bedrijf naar op zoek is!